Every year, collectors and enthusiasts wonder what Products Rolex will launch, and the extra months of speculation have only magnified the process this year. New are always exciting, but it seems to be forgotten that the brand also discontinues a few models each year - and the most important tend to be those that are removed from the catalogue.

Newspoint i Plejada - współpraca przy Bitwie Gwiazd

Newspoint, dostawca usług kompleksowego monitoringu mediów, razem z serwisem Plejada należącym do Grupy Onet, przygotowuje comiesięczne zestawienie dotyczące opinii internetowych na temat dwóch wybranych gwiazd showbiznesu.

Informacja prasowa - Newspoint

Newspoint odpowiada za analizę opinii o wybranej parze celebrytów w internecie - serwisach www i mediach społecznościowych oraz przygotowanie raportu. Jest on publikowany w serwisie Plejada.onet.pl.

Nazwiska gwiazd do rankingu wskazuje redakcja Plejady. Następnie Newspoint analizuje częstotliwość wzmiankowania tych osób w mediach internetowych, typy mediów internetowych oraz wydźwięk wypowiedzi na temat gwiazd (pozytywny, neutralny lub negatywny) i typuje tę osobę, która w danym miesiącu w internecie prezentuje się korzystniej.

Dane do Bitwy Gwiazd pochodzą z największego w Polsce systemu monitoringu internetu Newspoint, który monitoruje 330 tys. źródeł w polskich portalach oraz 3 mln źródeł w polskich serwisach social media. Analiza prowadzona jest w oparciu o imiona i nazwiska, ewentualnie także pseudonimy artystyczne celebrytów w pełnych odmianach; w przypadku popularnych imioni nazwisk stosowane są dodatkowe kryteria wyszukiwania. Każda edycja Bitwy Gwiazd zawiera informacje dotyczące pełnego miesiąca kalendarzowego.