Netsprint w serwisach regionalnych Orkla

Wyszukiwarka Netsprint pojawiła się na stronach WWW dwunastu gazet regionalnych wydawanych przez Orkla Press. Został na nich także wdrożony system reklamy kontekstowej Adkontekst.

Na razie wyszukiwarka, zaimplementowana na stronach takich jak dziennikwschodni.pl czy glos-pomorza.pl, przeszukuje polski internet. Niebawem będzie także przeszukiwać zasoby serwisów poszczególnych dzienników regionalnych Orkla Press.

- Nasze serwisy internetowe rozwijają się bardzo dynamiczne. Wkrótce otrzymają nowy layout i wiele dodatkowych funkcjonalności. Chcemy, aby z poziomu naszych stron WWW mieszkańcy regionów uzyskiwali pełną informację o otaczającej ich rzeczywistości. Współpraca z NetSprintem idealnie wpisuje się w naszą strategię silnej obecności w internecie - mówi Andrzej Pestkowski, dyrektor ds. rozwoju Orkla Press Polska.

W ramach nawiązanej współpracy regionalne biura reklamy Orkla Press będą sprzedawać linki sponsorowane w Wirtualnej Polsce i wyszukiwarce Netsprint. Zasięg systemu reklamy kontekstowej AdKontekst, według wyników Megapanel/PBI za czerwiec, wynosił 87,44%.

Wyszukiwarka Netsprint.pl należy do koncernu Orkla Media.

Więcej o działalności Orkla Press w internecie:

Tradycyjny wydawca wchodzi w nowy biznes.