Netmania II: o 1/3 lepiej niż przed rokiem

Trzy dni po rozpoczęciu drugiej edycji konkursu Netmania w Wirtualnej Polsce organizatorzy odnotowali 530 tys. odsłon. Dzisiaj w Netmanię grało 20 tys. osób. W porównaniu z pierwszymi dniami listopadowej edycji konkursu oznacza to 30% wzrost.

W trzy dni po rozpoczęciu konkursu Netmania II Wirtualna Polska odnotowała już 530 tys. odsłon serwisu konkursowego. W trzecim dniu w Netmanię grało 20 tys. zarejestrowanych osób. W porównaniu z pierwszą edycją konkursu oznacza to 30% wzrost w obu tych kategoriach. „Jesteśmy zaskoczeni, bo teraz w Sieci jest co najmniej kilka konkursów, związanych głównie z Mundialem. Oznacza to, że ludzie pamiętają Netmanię z ub. roku” – powiedział Marcin Stzałkowski, rzecznik Wirtualnej Polski.

Sponsorami nagród w drugiej edycji są Nordea Bank Polska, Nordea Życie i Kawasaki (fundator głównej nagrody - ścigacza Kawasaki ZX 6R Ninja). Pytania przygotowali eksperci z Wirtualnej Polski, PWN, MENSA oraz z Nordea.