Every year, collectors and enthusiasts wonder what Products Rolex will launch, and the extra months of speculation have only magnified the process this year. New are always exciting, but it seems to be forgotten that the brand also discontinues a few models each year - and the most important tend to be those that are removed from the catalogue.

Netmania II: o 1/3 lepiej niż przed rokiem

Trzy dni po rozpoczęciu drugiej edycji konkursu Netmania w Wirtualnej Polsce organizatorzy odnotowali 530 tys. odsłon. Dzisiaj w Netmanię grało 20 tys. osób. W porównaniu z pierwszymi dniami listopadowej edycji konkursu oznacza to 30% wzrost.

W trzy dni po rozpoczęciu konkursu Netmania II Wirtualna Polska odnotowała już 530 tys. odsłon serwisu konkursowego. W trzecim dniu w Netmanię grało 20 tys. zarejestrowanych osób. W porównaniu z pierwszą edycją konkursu oznacza to 30% wzrost w obu tych kategoriach. „Jesteśmy zaskoczeni, bo teraz w Sieci jest co najmniej kilka konkursów, związanych głównie z Mundialem. Oznacza to, że ludzie pamiętają Netmanię z ub. roku” – powiedział Marcin Stzałkowski, rzecznik Wirtualnej Polski.

Sponsorami nagród w drugiej edycji są Nordea Bank Polska, Nordea Życie i Kawasaki (fundator głównej nagrody - ścigacza Kawasaki ZX 6R Ninja). Pytania przygotowali eksperci z Wirtualnej Polski, PWN, MENSA oraz z Nordea.