Netizens dla Nestlé Nutrition
- Artur Małek,
- 20.10.2009, godz. 16:18
Agencja Netizens stworzyła serwis Zdrowystartwprzyszlosc.pl, serwis ciążowy Jesteswciazy.pl oraz strony produktowe marek Gerber i NAN, Gerber.pl, Mleko-nan.pl.
Zdrowystartwprzyszlosc.pl powstał głównie z myślą o rodzicach posiadających dzieci w wieku od 0 do 3 lat oraz rodziców spodziewających się dziecka. Głównym założeniem serwisu było stworzenie kompendium wiedzy na temat pielęgnacji, zdrowia i rozwoju dzieci wraz z przydatnymi narzędziami pozwalającymi na dostosowanie informacji w zależności od wieku malucha.
"Rejestrując się rodzice podają imię i datę urodzenia swojego dziecka, dzięki czemu nie tylko personalizują profil ale także pozwalają na selekcję treści ze względu na potencjalnie najbardziej interesujące ich artykuły i porady pod względem wieku swoich pociech" - mówi Sebastian Nejfeld, Strategy & Developement Director Netizens
Jesteswciazy.pl jest stroną uzupełniającą zawartość serwisu o treści i porady dla rodziców oczekujących dziecka.
Nestlé Nutrition planuje wsparcie reklamowe wszystkich serwisów w prasie, radiu oraz internecie.