Netizens dla Nestlé Nutrition

Agencja Netizens stworzyła serwis Zdrowystartwprzyszlosc.pl, serwis ciążowy Jesteswciazy.pl oraz strony produktowe marek Gerber i NAN, Gerber.pl, Mleko-nan.pl.

Zdrowystartwprzyszlosc.pl powstał głównie z myślą o rodzicach posiadających dzieci w wieku od 0 do 3 lat oraz rodziców spodziewających się dziecka. Głównym założeniem serwisu było stworzenie kompendium wiedzy na temat pielęgnacji, zdrowia i rozwoju dzieci wraz z przydatnymi narzędziami pozwalającymi na dostosowanie informacji w zależności od wieku malucha.

"Rejestrując się rodzice podają imię i datę urodzenia swojego dziecka, dzięki czemu nie tylko personalizują profil ale także pozwalają na selekcję treści ze względu na potencjalnie najbardziej interesujące ich artykuły i porady pod względem wieku swoich pociech" - mówi Sebastian Nejfeld, Strategy & Developement Director Netizens

Jesteswciazy.pl jest stroną uzupełniającą zawartość serwisu o treści i porady dla rodziców oczekujących dziecka.

Nestlé Nutrition planuje wsparcie reklamowe wszystkich serwisów w prasie, radiu oraz internecie.