NetSprint w Danii
- Artur Małek,
- 23.06.2009, godz. 16:46
NetSprint podpisał umowę z Open AdExchange, europejskim operatorem reklamy kontekstowej. NetSprint dostarczy na rynek duński technologię, która ma pozwolić wydawcom europejskim na wzmocnienie pozycji na rynku reklam Pay-per-Click.
Open AdExchange to platforma, która umożliwia zakup, zarządzanie i kontekstową emisję reklam. Za rozwój technologiczny przedsięwzięcia odpowiadają zespoły obu firm.
- Nasze rozwiązanie umożliwia profesjonalne zarządzenie sprzedażą i emisją reklam kontekstowych na stronach wydawców, miedzy innymi dzięki zaawansowanym narzędziom do analizy treści stron, kontroli emisji oraz pomiaru statystyk efektywności" - powiedział Tron Kleivane, CEO w Open AdExchange.
Wszystkie serwisy, na których będą wdrożone skrypty Open Adexchange generują łącznie ponad 40% kwalifikowanego ruchu w duńskiej sieci (objętych badaniem FDIM - Foreningen af Danske interaktive medier).
We wrześniu 2008 r. NetSprint rozpoczął współpracę z działającą na Litwie i Łotwie siecią reklamy kontekstowej Textads.