NetSprint dla turystów

Wzrost liczby unikalnych użytkowników oraz wyświetleń strony, wzrost sprzedaży poprzez zwiększenie się współczynnika konwersji, poprawa lojalności użytkowników (zmniejszenie tzw. bouncing rate) i tym samym zwiększenie przychodów reklamowych to - wg NetSprint.pl Sp. z o.o. - najważniejsze korzyści wynikające z wdrożenia nowego zintegrowanego produktu NetSprint IAP eTravel w serwisach online z zakresu turystyki.

Zintegrowane narzędzie NetSprint Information Access Platform eTravel oferowane przez NetSprint.pl SP. z o.o. przeznaczone jest dla turystycznych serwisów oferujących wycieczki zagraniczne, hotele i przeloty oraz dostarczających wiedzę o państwach i regionach turystycznych.

NetSprint IAP eTravel dostarcza użytkownikom skuteczne narzędzie wyszukiwawcze dzięki funkcjom wyświetlania odpowiedzi podczas wpisywania zapytania (Quick Search), podpowiadaniu możliwych zapytań (AutoComplete), możliwości sortowania wyników po różnych parametrach oraz sugerowaniu ofert podobnych do obecnie oglądanej (Related Content). Dzięki temu użytkownikowi sugerowane są na bieżąco potencjalnie interesujące go oferty.

Zastosowanie NetSprint IAP eTravel w serwisie turystycznym stwarza również możliwość optymalnego wykorzystania posiadanych treści. W oparciu o zapytanie użytkownika (Topic Pages) tworzone jest "kompendium wiedzy" o państwach i regionach turystycznych, które równocześnie staje się dodatkową powierzchnią do prezentacji ofert. Kolejnym źródłem przychodów są treści promowane oraz reklama kontekstowa. Funkcjonalność Topic Pages wykorzystana może być również w SEO.

NetSprint IAP eTravel wspiera także zarządzanie relacjami z klientami (automatyczne generowanie newsletterów, cykliczne raporty z wyszukiwania).

IAP eTravel składa się z czterech podstawowych modułów: Cross Search (dostęp do wyników wyszukiwania pochodzących z wielu różnorodnych źródeł w jednym oknie wyszukiwarki), Topic Pages (automatyczne budowanie stron i wortali tematycznych powiązanych z określoną kategorią tematyczną), Related Content (prezentacja powiązanych kontekstowo linków i treści, pochodzących z różnych źródeł należących do tego samego właściciela) oraz Contextual Advertising (reklama kontekstowa wyświetla się w wynikach wyszukiwania lub na poszczególnych podstronach).

Źródło: http://media.netpr.pl