Neostrada zniknie z rynku

Wedle doniesień dziennika Rzeczpospolita szefostwo Telekomunikacji Polskiej podjęło decyzję o wycofaniu z rynku marki usług dostępu do internetu - neostrady. Zastąpić ją ma Orange Internet.

Nazwa neostrada ma funkcjonować jeszcze przez rok, jednak wraz z postępami kampanii marketingowej, promującej nowy "brand" będzie ona stopniowo wycofywana. Nowe usługi dostępu do Sieci świadczone przez TP SA mają być sprzedawane pod marką Orange Internet (jak pamiętamy, marka Orange należy do koncernu France Telecom, właściciela większości udziałów w Telekomunikacji Polskiej).

Neostrada to jedna z najmocniejszych na polskim rynku telekomunikacyjnym marek - jej wartość szacowana jest na ok. 529 mln. złotych. Kampanie reklamowe przeznaczone na promocję neostrady pochłonęły w ciągu ostatnich trzech lat ok. 100 mln. złotych - wylicza dziennik.