Every year, collectors and enthusiasts wonder what Products Rolex will launch, and the extra months of speculation have only magnified the process this year. New are always exciting, but it seems to be forgotten that the brand also discontinues a few models each year - and the most important tend to be those that are removed from the catalogue.

Nasza klasa w pierwszej dziesiątce globalnych top wyszukań Google

Wg Google Zeitgeist nasza klasa była siódmym na świecie wyrażeniem najczęściej szukanym w wyszukiwarce Google w 2008 r (kategoria: Fastest Rising).

Tegoroczne wyniki Google Zeitgeist, usługi Google odzwierciedlającej najczęściej poszukiwane frazy w wyszukiwarce internetowej są zaskakujące. Na siódmym miejscu w kategorii "Najszybciej zyskujące na popularności" (Fastest Rising) znalazło się wyrażenie Nasza Klasa.

Użytkownicy wyszukiwarki Google w minionym roku poszukiwali następujących wyrażeń i fraz (kategoria: Fastest Rising - Global): (1) sarah palin, (2), beijing 2008, (3) facebook login, (4) tuenti, (5) heath ledger, (6) obama. Polski akcent w rankingu Google Zeitgeist wyklikali naszoklasiści - nazwa największego polskiego serwisu społecznościowego znalazła się na siódmym miejscu.

Nasza klasa w pierwszej dziesiątce globalnych top wyszukań Google

Zobacz, co w poszczególnych kategoriach najbardziej interesowało polskich internautów i jak wiernym odbiciem "ducha czasu" jest internetowa wyszukiwarka! - czytamy na polskojęzycznej stronie Google Zeitgest.

Jeśli zaś chodzi o googlowe poszukiwania Polaków - to prym (co w świetle powyższego jest oczywiste) również wiedzie nasza klasa - zarówno w kategrii "Najszybciej zyskujące na popularności" oraz "Najczęściej wyszukiwane". W kategorii finanse i praca - najczęściej wyszukiwanym wyrażeniem była praca, wśród gwiazd prym wiedzie Doda, a programów telewizyjnych: milionerzy. Polscy internauci inspiracji od Google szukali zaś w zakresie życzeń.

Google Zeitgeist, usługa internetowego giganta niedostępna od 22 maja 2007 i zastąpiona przez Google Trends pokazywała najczęściej poszukiwane frazy w wyszukiwarce internetowej i publikowała listę najczęściej poszukiwanych tematów cotygodniowo, comiesięcznie i corocznie. Nazwa Zeitgest pochodzi od niemieckiego Zeit (czas) i Geist (duch).

Źródło: http://www.google.com/intl/en/press/zeitgeist2008/