Naprawdę duże formaty reklam w Gazeta.pl

Wideboard (940x300), Triboard (750x300) i Gigabanner (300x800) to przykłady nowych wielkich formatów reklam, które od września znajdą w ofercie sprzedażowej Grupy Gazeta.pl. Wielkoformatowe reklamy wyznaczać mają nową jakość na rynku zdominowanym przez agresywne przekazy.

Gazeta.pl podobnie jak inne portale wchodzące w skład stowarzyszenia OPA (Online Publishers Assosiation) - od września zaproponuje swym klientom wielkie formaty reklamy graficznej. Największe portale należące do OPA i docierające w sumie do 68% internautów w Stanach Zjednoczonych (m.in. nyt.com, CNN.com i MSNBC.com) ponad miesiąc temu wprowadziły do swych ofert trzy gigantyczne formy reklamowe: The Fixed Panel: (336x700), The XXL Box (468x648) oraz The Pushdown (970x418).

Cieszymy się, że nasi klienci będą mogli skorzystać z tej atrakcyjnej formy reklamy, która tworzy nową jakość na polskim rynku zdominowanym przez agresywne formy reklamowe - mówi Przemysław Bartkowiak, dyrektor sprzedaży w segmencie Internet Agory. Oferujemy reklamę przyciągającą użytkownika jasnym przekazem, która swoją atrakcyjnością wizualną współgra z wysokiej jakości treścią obok której jest pokazywana. Proponujemy reklamę będącą wartościowym elementem strony, która nie wywołuje odruchu zamknięcia zanim odbiorca spostrzeże czyja to reklama.

W ofercie Grupy Gazeta.pl od września znajdą się następujące formy:

- Wideboard (940x300)

- Triboard (750x300)

- Halfpage (300x600)

- Gigabanner (300x800)

- Full screen śródtekst (300x250).

Wszystkie formy są rozwijane, a wideboard i triboard występują także w opcji "push down".

Naprawdę duże formaty reklam w Gazeta.pl

Format "full screen"

W Polsce z nowej oferty Grupy Gazeta.pl jako pierwsza skorzysta firma TAG Heuer, producent ekskluzywnych zegarków. Kampania wielkoformatowa ruszy już jutro i będzie ją można zobaczyć w serwisie "Gazety Wyborczej" - www.wyborcza.pl.

To coś zupełnie innego niż standardowe kampanie bannerowe. Przy produktach z najwyższej półki marketerom zależy na dotarciu z przekazem wizerunkowym, a nie tylko na agresywnym przymuszaniu do kliknięcia - często przypadkowego. Nowe narzędzie komunikacji to możliwość dotarcia z właściwym przekazem, do właściwego klienta i we właściwym miejscu - mówi Cyprian Kostewicz, dyrektor sprzedaży i marketingu WPC - wyłącznego przedstawiciela marki TAG Heuer w Polsce.

Pierwsi reklamodawcy na świecie, którzy zdecydowali się na kampanię wielkoformatową w internecie w USA to między innymi Bank of America, Frito-Lay oraz Mercedes-Benz.

Źródło: Agora