Every year, collectors and enthusiasts wonder what Products Rolex will launch, and the extra months of speculation have only magnified the process this year. New are always exciting, but it seems to be forgotten that the brand also discontinues a few models each year - and the most important tend to be those that are removed from the catalogue.

Najwięcej reklamy w wyszukiwarkach

Według Jupiter Research rynek reklamy internetowej ma w 2011 roku w USA stanowić 9% całego rynku reklamy. Największym komponentem rynku online pozostanie reklama w wyszukiwarkach.

Wartość rynku reklamy online w USA ma wynieść w 2011 roku 25,9 miliarda USD.

Szacunki Jupiter Research są bardziej optymistyczne od poprzednich. Wydatki w roku 2006 mają być wyższe od ubiegłorocznych o 21%. Rynek reklamy w wyszukiwarkach w 2006 osiągnie wartość 6,5 miliarda USD co stanowi 41% wydatków na reklamę online. W 2011 roku ma to być 11,1 miliarda i 43% wydatków.

Wydatki na reklamę wideo będą rosły rocznie średnio o 27%, a na reklamę typu rich media średnio o 21%.

***

Więcej o amerykańskim rynku reklamy online:

Universal McCann: Wszystkim spada, internetowi rośnie

116 mld USD na alternatywną reklamę

Podział tortu reklamowego w Stanach Zjednoczonych

Rynek reklamy online w Europie:

Polski rynek reklamy online największy w Europie Środkowo-Wschodniej