Najlepszy kwartał w historii Travelplanet.pl S.A.

Zysk netto Travelplanet.pl S.A. wyniósł w II kwartale 2006 512,6 tys. zł w porównaniu do straty na poziomie 405 tysięcy w analogicznym okresie roku ubiegłego. Przychody ze sprzedaży spółki w II kwartale 2006 wyniosły 7 mln 718 tys. zł, w stosunku do 4 mln 354 tys. zł w II kwartale 2005.

Wartość obrotów Travelanet.pl SA wyniosła w II kwartale 2006 ponad 18 mln zł.

Spółka sprzedała usługi turystyczne w pierwszym półroczu w sumie na kwotę ponad 32 mln zł, czyli nieznacznie mniej niż w całym roku 2005 kiedy wyniosły one 37 mln zł. Zysk spółki za ten okres wyniósł 400 tys. zł w porównaniu do straty na poziomie 670 tys. zł za pierwsze półrocze roku 2005.

Najistotniejszą informacją dla akcjonariuszy spółki jest to, że wraz z dynamicznym wzrostem naszej sprzedaży po raz pierwszy w historii spółki poprawiliśmy znacząco jej rentowność - mówi Prezes Travelplanet.pl Tomasz Moroz.

Sieć sprzedaży Travelplanet.pl stała się w krótkim czasie istotnym źródłem przychodów spółki. W chwili obecnej 1/3 sprzedaży całej grupy jest generowana przez Punkty Obsługi Klienta. Oceniamy bardzo pozytywnie ten projekt, zarówno pod względem generowanej sprzedaży, jak i rentowności. W chwili obecnej cała sieć, na którą składa się w tej chwili siedem Punktów Obsługi Klienta jest już rentowna. Skłania nas to do dynamicznej kontynuacji tego projektu i uruchamiania kolejnych punktów. Jeszcze w tym miesiącu zamierzamy otworzyć pierwszy Punkt Obsługi Klienta w Poznaniu, a później we Wrocławiu - komentuje Anna Chryplewicz Dyrektor Finansowy Travelplanet.pl.

Travelplanet.pl wprowadziła także do sprzedaży nowe produkty, wśród których są m.in. tanie hotele zagraniczne oraz polisy ubezpieczeniowe.

Według danych Megapanel Gemius/PBI witryny Grupy Travelplanet.pl (travelplanet.pl, aero.pl, hotele24.pl) w maju miały zasięg 3,16%, odwiedziło je 396 tys. real users.