Najlepsze blogi firmowe roku - wyniki konkursu
-
- Bożena Jaskowska,
- 31.10.2008, godz. 09:32
Blogi firm: Sensors, mBank oraz E-lady zwyciężyły w swoich kategoriach konkursu Blogi firmowe roku 2008.
To pierwszy tego typu konkurs zorganizowany w polskim e-biznesie i firmowej blogosferze. Jego najważniejszym celem było przełamywanie stereotypu komunikacji firmy.
Ten aspekt był również najsilniejszym kryterium podlegającym ocenie zgłoszonych do konkursu blogów.
Oprócz tego jury konkursu brało pod uwagę: otwartość komunikacji (styl, język pisania), częstotliwość wpisów, ilość autorów, znaczenie bloga w komunikacji firmy (np. ekspozycja na stronie firmy itp.), ilość/jakość komentarzy, look and feel (wygląd, nawigacja, usability itp.).
W konkursie wzięło udział 39 blogów, zostały one pogrupowane w trzy grupy ze względu na "blogowy staż": blogi nowe (3-6 miesięcy), dojrzałe (6 miesięcy - 1 rok) oraz blogi profesjonalne (powyżej 1 roku).
Blogami firmowymi roku 2008 zostały:
Blog Sensors blog.sensors.pl - kategoria blogi młode (3-6 miesięcy)
Blog mBank mbank.pl/blog - kategoria blogi dojrzałe (6 mies. - 1 rok)
Blog E-lady blog.e-lady.pl - blogi profesjonalne (powyżej 1 roku).
Szczegółowe wyniki konkursu dostępne są na blogu Blogifirmowe.wordpress.com. Efektem konkursu jest powstanie otwartego Katalogu blogów firmowych.
Inicjatorem i organizatorem konkursu jest Dominik Kaznowski.