Every year, collectors and enthusiasts wonder what Products Rolex will launch, and the extra months of speculation have only magnified the process this year. New are always exciting, but it seems to be forgotten that the brand also discontinues a few models each year - and the most important tend to be those that are removed from the catalogue.

Najlepsi eksperci SEM/SEO 31 marca na konferencji SEMStandard 2011

SEMstandard 2011 to trzecia edycja konferencji Internet Standard poświęcona reklamie w wyszukiwarkach i sieciach kontekstowych. Jak podaje IAB Polska w pierwszym półroczu i 3Q 2010 r., wydatki na SEM rosły najszybciej ze wszystkich form reklamy internetowej. Był to zwyżka 30% w pierwszym półroczu (w stosunku do ubr.) oraz aż 48% w 3Q 2010 r.!

Najlepsi eksperci SEM/SEO 31 marca na konferencji SEMStandard 2011
Na świecie prawie połowę przychodów branży e-reklamowej generują różne produkty marketingowe dostępne w wyszukiwarkach (SEM). Czy potwierdzą się prognozy analityków przewidujące, że udział SEM w światowych wydatkach na reklamę już w 2012 r. przekroczy 50%?

Jak dobrze łączyć SEM z marketingiem w social mediach? Jakie są najlepsze rynkowe narzędzia zwiększające konwersję? Jak wykorzystać działania SEO/PPC jako narzędzie wspierające proces zakupowy w e-commerce? Jak zaprojektować serwis pod wyszukiwarki? Oto niektóre z pytań, na które odpowiedzą prelegenci konferencji SEMstandard 2011, która odbędzie się w Warszawie w dniach 31 marca - 1 kwietnia.

W bloku SEO/SEM anno domini 2011 prezentację otwierającą poprowadzi Gillian Muessig z SEOmoz, która przedstawi najważniejsze trendy w marketingu w 2011 roku. O tym jak technologia zmieniła rynek display z punktu widzenia klienta AdWords i wydawcy AdSense opowie Piotr Marzec z Google Polska. Tomasz Więckowski z Logicsearch przedstawi temat związany z ewolucją wyszukiwarek i zmianach na rynku SEO. Blok ten będzie podsumowywał najważniejsze trendy rynkowe, które czekają nas w bieżącym roku.

Kolejny blok - poświęcony reklamie kontekstowej rozpocznie prezentacja przedstawiająca perspektywy rozwoju systemów kontekstowych, którą przedstawi Łukasz Duda z Adkontekst. O strategiach remarketingowych oraz lepszym wykorzystaniu AdWords opowiedzą Robert Rydz-Mościcki z Performance Media oraz Patrycja Matul przybliżą uczestnikom skuteczne strategie wykorzystania AdWords oraz remarketingu.

O jednym z najdynamiczniej rozwijających się trendów czyli mobile search i jego wpływie na działania SEM opowie Dominik Wałęga z Next. Kolejna prezentacja w tym bloku tematycznym, którą poprowadzą Zbigniew Nowicki i Jacek Tkaczuk z Bluerank poświecona będzie prawdom i mitom związanym z mobile serach oraz praktycznym wskazówkom dla mobile SEO. Jak ważne w działaniach SEM są odpowiedni monitoring i dobre mierzenie efektywności działań czy ROI udowodnią w swoich Jarosław Mutwil z Ataxo oraz Michał Herok z SEOgroup.

Drugi dzień konferencji rozpoczniemy kolejnym ważnym zagadnieniem czyli synergią SEO/SEM/Social. Miłosz Woźniak z Cube Group zaprezentuje temat dotyczący social SEO, a Marcin Kordowski z K2Search doradzi jak projektować serwis przyjazny dla wyszukiwarek co w efekcie ma spowodować zwiększenie popularności witryny. Tomasz Piątkowski (Outrider) opowie o nowej klasyfikacji mediów w kontekście SEM oraz czym jest POE i w jaki sposób POE pomaga w zrozumieniu konsumentów poszukujących informacji.

Bardzo ciekawe zagadnienie - SUO czyli synergię światów SEO i Usability omówią Sławek Graczy oraz Krzysztof Piwowar z Adv.pl. Termin SUO po raz pierwszy został użyty w kontekście projektowania i optymalizacji serwisów zarówno dla wyszukiwarek jak i użytkowników. W jaki sposób tworzyć treści przyjazne dla wyszukiwarek?- na przykładnie SEOfriend opowie o Artur Banach z NetSprint. Konferencję zwieńczy blok z case studies, w którym nasi eksperci pokażą przykłady wzorowo przeprowadzonych kampanii SEM/SEO.

Gościem specjalnym SEMstandard 2011, dzięki partnerowi konferencji firmie Bluerank, będzie Gillian Muessig, prezes i współzałożycielka SEOmoz. Zapraszamy do przeczytania rozmowy z Gillian na temat SEM.

Zobacz Program Konferencji SEMstandard 2011