Nagrody Ad:Tech rozdane
-
- Anna Meller,
- 10.11.2003, godz. 15:01
Podczas konferencji poświęconej rynkowi reklamy internetowej Ad:Tech ogłoszono wyniki konkursu na najlepszą i najciekawszą formę marketingu interaktywnego. Nagrody przyznane zostały w 19 kategoriach.
Jury oceniało reklamy pod kątem kreatywności, wykonania oraz funkcjonalności. Brane pod uwagę były pojedyncze formy promocji jak i całe kampanie marketingowe.
Za najlepszą prezentację reklamy uznano przygotowaną przez Temerlin McClain promocję „Margo” na witrynie Match.com. W kategorii kampanii najlepiej trafiającej do użytkowników laury otrzymał Deep Focus za „Spellbound”. Pierwsze miejsce wśród bannerów przypadło Real Branding za „Corona Lime Football Banner”.
Ad: Tech Awards przyznane były w tym roku po raz siódmy.
Oto lista pozostałych zwycięzców:
Najlepsza kampania promująca markę
Modem MediaDelta Air Lines za "Hate Lines"
Najlepsza kampania B2B
True North Inc. za “Chicago Email”
Najlepsza strona B2B
IQ television group za “IBM ForwardView Showmail”
Najlepsza kampania konsumencka
EuroRSCG Human-i za “Nokia Game 2002”
Najlepsza strona dla konsumentów
Zugara za „RBK Whodunit?”
Najlepsza kampania interaktywna
Digitas za “Save the Music”
Najlepsza kampania marketingowa przeprowadzona za pośrednictwem poczty elektronicznej
COG1 Inc. za “HBO Films Email Marketing Campaign”
Najlepsza reklama interaktywna typu “streaming ad”
Richards Interactive/Click Here za “Travelocity: Unicast Superstitial”
Najlepsza, interaktywna technologia marketingowa
24/7 Real Media, Inc. za “Open AdStream(R) - Multi-platform Ad Management Technology for Interactive Publishers and Marketers”
Najlepsza reklama w dużym formacie
Kadium za “The Sims Online: Join the Party”
Najlepsza reklama typu “overlay”
AKQA za “Visa NFL Kick”
Najlepszy pop up”
Eleven Inc. za “Kodak LS420”
Najlepsze wykorzystanie interaktywnej technologii marketingowej
Walt Disney Internet Group za “DIG Motion”
Najlepsze wykorzystanie reklam typu “rich media”
Modem Media za “Delta Air Lines Hate Lines”
Najlepsza reklama bądź kampania reklamowa dla urządzeń bezprzewodowych
m-Qube za “Terminator 3 Wireless Marketing Promotion: Reaching the Audience When, Where and How They Want”
Więcej informacji:
http://www.ad-tech.com/awards/winnerList.asp