Every year, collectors and enthusiasts wonder what Products Rolex will launch, and the extra months of speculation have only magnified the process this year. New are always exciting, but it seems to be forgotten that the brand also discontinues a few models each year - and the most important tend to be those that are removed from the catalogue.

Na obcej ziemi

Group 3G z optymizmem patrzy na swoje perspektywy na zatłoczonym niemieckim rynku telefonii UMTS.

Group 3G, należąca do hiszpańskiego operatora Telefonica i fińskiej Sonery, uzyskała jedną z sześciu licencji na telefonię 3G w Niemczech w sierpniu 2000 roku. Zdaniem dyrektora zarządzającego grupy, Ernsta Folgemanna, na rynku niemieckim nie wystarczy jednak miejsca dla sześciu operatorów UMTS. W średnioterminowym horyzoncie, grupa zakłada objęcie 10% rynku. Osiągnięcie zysków jest spodziewane w 2006 roku. Uruchomienie sieci telefonii 3G w Berlinie spodziewane jest w I kw. 2003 roku.

W październiku br. firma przyjmie nową nazwę, pod którą będzie występowała oprócz Niemiec także na rynkach hiszpańskim, włoskim i austriackim. W III kw. br. grupa przeznaczy na marketing i reklamę ponad 100 mln DM. Obecnie firma prowadzi negocjacje w sprawie przyszłego współdzielenia sieci, które mają zakończyć się w przyszłym miesiącu.

<i>Źródło: Kagan.com</i>