Every year, collectors and enthusiasts wonder what Products Rolex will launch, and the extra months of speculation have only magnified the process this year. New are always exciting, but it seems to be forgotten that the brand also discontinues a few models each year - and the most important tend to be those that are removed from the catalogue.

NYTimes.com nagradza surround sessions

Internetowy serwis popularnego dziennika The New York Times, ogłosił wyniki zorganizowanego przez siebie konkursu na najciekawszą, najbardziej kreatywną i skuteczną kampanię on-line w modelu „surround session”, zamieszczoną na stronach NYTimes.com

W konkursie brały udział kampanie reklamowe typu "surround sessions". Ten model, zaproponowany przez NYTimes.com, zakłada emisję reklam jednej firmy (różne kreacje i różne pozycje/rozmiary) skierowanych do wybranego klienta (stargetowanego czyli dobrze znanego i wybranego przez reklamodawcę) przez cały czas jego wizyty na stronie. W ww. modelu, reklamodawca płaci jedynie za sesje, które osiągnęły określony poziom odsłon (pomijając sesje zbyt krótkie), nie dopłaca też za dodatkowe, "nadliczbowe" odsłony w czasie sesji długich. O sprawie i o polskich przykładach „surround sessions”, ew. mutacjach pisaliśmy już niedawno: http://www.internetstandard.pl/news/news.asp?id=23484

Od czasu kiedy w listopadzie ubiegłego roku NYTimes.com wprowadził możliwość zamieszczania w swoim serwisie "surround sessions", na taką formę reklamy zdecydowało się ponad 50 firm. Zwycięzcą okazała się agencja reklamowa Tribal DDB i jej kampania zrealizowana dla American Airlines, za którą firma otrzymała czek na 50 tys. USD. Połowę tej sumy, lecz nie w gotówce, a w postaci reklam na stronach NYTimes.com otrzymały linie lotnicze.

W jury konkursu zasiedli specjaliści zajmujący się internetową reklamą.

Galeria zwycięzców dostępna jest pod adresem:

http://www.adinnovationawards.com/gallery/professional.jsp