Every year, collectors and enthusiasts wonder what Products Rolex will launch, and the extra months of speculation have only magnified the process this year. New are always exciting, but it seems to be forgotten that the brand also discontinues a few models each year - and the most important tend to be those that are removed from the catalogue.

N1ckola w telewizji

W sobotę, 6 czerwca zostanie wyemitowany w telewizji TV4 pierwszy, specjalnie wydłużony i skompilowany, odcinek internetowego serialu "n1ckola". Telewidzowie śledzić będą losy tajemniczej bohaterki i jej przyjaciół do końca sierpnia.

Internetowy serialhttp://n1ckola.pl , który od 26 stycznia 2009 r. (do końca czerwca) oglądać można w sieci, zostanie przeniesiony na ekran telewizyjny.

Producenci serialu: Agora i A2 Multimedia na potrzeby telewizji przygotowali specjalnie wydłużone, 25 minutowe odcinki, będące kompilacją całej ponad stuczęściowej serii publikowanej w internecie. Na antenie TV4 ukaże się 13 odcinków, których emisja potrwa do końca wakacji. Premiera już 6 czerwca (o godz. 22.35).

Serial "n1ckola" oparty jest na licencji firmy EQAL, która stworzyła m. in. zagraniczne seriale internetowe "LoneleyGirl15" (łączna liczba odsłon wg danych producenta: 130 mln) i "KateModern" (łączna liczba odsłon: 60 mln). Sponsorami "n1ckoli" w modelu tzw. "branded entertainment" są: Microsoft, Polkomtel, Samsung, Hasbro. Maciej Wicha dyrektor serwisów informacyjnych i społecznościowych w Agora S.A w styczniowej rozmowie z Internet Standard powiedział, że już na starcie serial był rentowny. Witrynę n1ckola.pl w marcu br. odwiedziło 113 tys. użytkowników (real users).