Monsterpolska prawie jak dom mediowy

Monsterpolska.pl udostępnił swoim klientom nową usługę - Career Ad Network (CAN).

Nowa usługa polega na realizowaniu kampanii rekrutacyjnych. Bannery promujące konkretne oferty pracy umieszczane są na dobranych serwisach partnerów monsterpolska.pl.

Monster nie ma sieci partnerów, na których witrynach emitowane będą reklamy. Dobór mediów jest dokonywany dzięki technologii Relevant Reach®, która dobiera serwisy na postawie aktywności internetowej użytkowników, ich lokalizacji, zajmowanego stanowiska czy wykonywanego zawodu.

Wyjście z ogłoszeniami poza własny serwis to element strategii firmy, zakładającej dotarcie do pasywnych kandydatów, czyli osób, które nie poszukują w danym momencie pracy, a które mogą zainteresować się atrakcyjnymi ofertami. Jest to bardzo atrakcyjna grupa dla pracodawców - podkreslają przedstawiciele Monsterpolska.pl. Osoby te mogą zainteresować się atrakcyjną ofertą, kiedy zobaczą ogłoszenie na ulubionym serwisie specjalistycznym bądź hobbistycznym.

Kampanie będą realizowane przy wsparciu domu mediowego OMG Digital. Rynek polski jest pierwszym rynkiem w Europie Środkowo-Wschodniej, gdzie usługa ta będzie wdrożona.

Usługa Career Ad Networks bazuje na doświadczeniach firmy Monster w zakresie marketingu, mediów online oraz rekrutacji i od kilku lat realizowana na rynkach zagranicznych. Badania Monstera pokazują, że dzięki kampaniom CAN klikalność na ogłoszenia wzrasta o 45%, a o 95% wzrasta ilość otrzymywanych aplikacji na ogłoszenie.

Serwis Monsterpolska.pl przyciągnął we wrześniu br. ok. 570 tys. użytkowników (za Megapanel PBI/Gemius). W analogicznym okresie ubiegłego roku ich liczba wynosiła tylko 77 tys.