Money.pl uruchamia sieć reklamy kontekstowej

Businessclick - tak nazywa się nowa sieć reklamy kontekstowej stworzona przez Money.pl. Zarządzać nią będzie specjalnie powołana spółka Businessclick sp. z.o.o. Wśród partnerów są m.in. Polityka.pl oraz serwisy należące do Wolters Kluwer Polska. Przedsięwzięcie powstało przy współpracy wydawnictwa Handelsblatt i docelowo ma funkcjonować w całej Europie.

-BUSINESSCLICK umożliwia prowadzenie bardzo skutecznej kampanii reklamowej kierowanej do użytkowników biznesowych. Oprócz doboru kontekstowego reklam, reklamodawca za pomocą specjalnych narzędzi decyduje, na jakich serwisach i w jakich kanałach tematycznych chce zaprezentować reklamę- mówi Tomasz Musiał, który został dyrektorem generalnym nowej sieci.

Money.pl uruchamia sieć reklamy kontekstowej

Tak wygląda przykładowa reklama kontekstowa sieci Businessclick

W przyszłości siecią Businessclick objęte zostaną również serwisy należące do niemieckiej grupy wydawniczej Handelsblatt (VHB), głównego udziałowca Money.pl. Jak nas poinformowano trwają rozmowy z wydawcami w Niemczech, Czechach, na Słowacji, Ukrainie i w Rosji.

-Tak zaawansowane narzędzie reklamowe umożliwiające inteligentne i kontekstowe targetowanie to nowość w ofercie reklamowej Grupy Handelsblatt. Jesteśmy dumni, że Businessclick powstał właśnie w Polsce, co potwierdza naszą wysoką opinię o polskich specjalistach IT i potencjale Money.pl - mówi Joachim Weidemann, dyrektor ds. Europy Środkowo-Wschodniej w Handelsblatt.

Do Businessclick przystąpiły do tej pory serwisy Abc.com.pl oraz Lex.pl - witryny Wolters Kluwer Polska, Biznespolska.pl, Egospodarka.pl, E-prawnik.pl, Money.pl, Podatki.pl i Polityka.pl. Niebawem mają do nich dołączyć kolejne.

Handelsblatt jest właścicielem 70% udziałów w Money.pl.

http://www.businessclick.com