Mobilna filantropia od Looksoft
-
- Konrad Budek,
- 18.04.2012, godz. 17:01
Agencja marketingu mobilnego Looksoft na zlecenie instytucji non-profit z USA stworzyła aplikację GivKwik umożliwiającą błyskawiczne wsparcie organizacji charytatywnej.
Polecamy:
Zobacz też:
Ideą zleceniodawcy było stworzenie bazy organizacji, które można wesprzeć od razu i bez zbędnych formalności, omijając systemy wysyłania wiadomości SMS premium lub inne formy zapośredniczone. Dzięki zgromadzonym w jednym miejscu pożądanym informacjom potencjalny darczyńca nie musi wyszukiwać informacji w wielu źródłach, lecz od razu może przelać drobną kwotę. Aplikacja jest zintegrowana z Twitterem i systemem PayPal ze względu na ich popularność w USA, przez co na polskim rynku napotkałaby bariery wejścia. Organizacje charytatywne można dodawać do listy ulubionych i porządkować, by do wybranych mieć dostęp od razu.
Firma Looksoft znana jest z produkcji dedykowanego oprogramowania na urządzenia przenośne, tworzenia aplikacji użytkowych oraz brandowanych gier na smartfony, które są wykorzystywane do promocji marek i produktów. Wśród klientów są m.in. Telekomunikacja Polska (gra Serce i Rozum), Polskie Radio, Wirtualna Polska i Orange.