MłodeLata.pl: powrót do przeszłości

Wystartował społecznościowy serwis, który swym użytkownikom przypomnieć ma błogie lata młodości na przykładzie ciekawych eksponatów rodem z PRL. "Bo młodość to nie tylko Twoja klasa" - brzmi hasło promujące serwis MłodeLata.pl.

Ziemniaczane prażynki, etykiety zastępcze, kultowy taniec Lambada czy "Dziennik Telewizyjny" to eksponaty - wabiki, które przyciągnąć mają do serwisuhttp://MlodeLata.pl użytkowników spragnionych wspomnień i nostalgicznego powrotu do przeszłości.

MłodeLata.pl to w zamierzeniu twórców społecznościowy serwis, dzięki któremu użytkownicy będą mogli jeszcze raz przeżyć niezapomniane chwile i

powspominać dawne czasy.

Serwis zbudowany jest na trzech podstawowych funkcjonalnościach: eksponatach, galerii i grupach. Eksponaty dodawane przez użytkowników serwisu to filmy i fotografie z lat młodości pogrupowane w tematyczne kategorie (np. polityka, motoryzacja, moda). Galeria ma być miejscem w profilu każdego zarejestrowanego użytkownika, w którym można umieszczać własne zdjęcia w podziale na aktualne oraz te z przeszłości. Grupy (np. "PRL", "Kultowe seriale") to zakładane przez użytkowników fora wokół określonych obszarów związanych z dawnymi czasami.

Model biznesowy serwisu opierać się ma na reklamach oraz w przyszłości na płatnych kontach premium. Mamy też pomysł na rozwiązania typu e-commerce, ale na takim ogólnym stwierdzeniu chciałbym póki co poprzestać - zapowiada Paweł Kłodowski, współtwórca serwisu.

MłodeLata.pl: powrót do przeszłości

MłodeLata.pl

W czym MłodeLata.pl mają być lepsze od Naszej-Klasy? W przeciwieństwie do Naszej-Klasy nie skupiamy się wyłącznie na szkole - mówi Paweł Kłodowski. Po prostu serwis zaspokaja potrzebę, która dotychczas w polskiej sieci nie została zaspokojona. Przecież młodość to nie tylko szkoła, do której odwołuje się Nasza-Klasa. Dla wielu z nas równie radosne chwile wiążą się z piosenkami, bajkami, filmami czy też wydarzeniami sprzed lat. Młodelata.pl jest właśnie po to, by raz jeszcze przywołać te chwile. Naszą siłą mają być ciekawe eksponaty oraz dyskusje o dawnych czasach w ramach grup. Pracujemy także nad nowymi funkcjonalnościami, ale nie mogę nic więcej na tą chwilę powiedzieć.

Biorąc pod uwagę fakt, że obecnie - wg kwietniowego badania NetTrack - najliczniejszą grupę internautów (38%) stanowią użytkownicy w wieku 25-39 lat (a więc pamiętający np. magnetofon do Atari, gumę Turbo i oranżadę), można spodziewać się, że serwis MłodeLata.pl znajdzie chętnych do dzielenia się swymi wspomnieniami z młodości. Pytaniem otwartym pozostaje jednak fakt, jak dużo czasu poświęcić można na rozpamiętywanie przeszłości...