Every year, collectors and enthusiasts wonder what Products Rolex will launch, and the extra months of speculation have only magnified the process this year. New are always exciting, but it seems to be forgotten that the brand also discontinues a few models each year - and the most important tend to be those that are removed from the catalogue.

Microsoft zaprasza na film - wszystkie grzechy OpenOffice.org

Nowa reklama Microsoft Office skupia się na głównym konkurencie. Korporacja zebrała wypowiedzi osób, które spróbowały OpenOffice.org i przeżyły chwile grozy, gdy nie mogły wykonać swoich operacji. Zdaniem Microsoft, OpenOffice.org jest droższy od MS Office'a, bo choć pakiet wydany jest jako open-source, więcej zapłacić trzeba za pomoc techniczną, wdrażanie pracowników i standaryzację danych.

Czy reklama Microsoft rozpęta na YouTube kolejny flamewar?

Polecamy:

Film zatytułowany "A Few Perspectives on OpenOffice.org" zawiera szereg opowieści klientów, którzy wypróbowali pakiet biurowy open-source i doprowadziło to ich do zwiększenia kosztów i wielu problemów z wydajnością i kompatybilnością.

Microsoft zaczyna narrację od pytania: "Jeśli darmowy pakiet open-source przestanie działać, kto zajmie się jego naprawą?". Wśród przykładów, można m.in. usłyszeć: "Po powrocie do pakietu Microsoft Office, po naszych doświadczeniach z OpenOffice, wszyscy odetchnęli z ulgą".

Czy Oracle i społeczność LibreOffice mają powód, by się załamać? Analitycy twierdzą, że najnowszy film powinien raczej ucieszyć twórców OOo, wyraźnie sugerując, że firma Microsoft uważa OpenOffice.org za poważne zagrożenie dla własnego pakietu.

W ostatnim czasie, nad OpenOffice zebrały się czarne chmury. Po sporze z Oracle, społeczność, która stworzyła aplikację, zdecydowała się na stworzenie własnego projektu LibreOffice. Twórcy Ubuntu zapowiedzieli już, że w kolejnych wersjach systemu pojawi się właśnie ten pakiet biurowy.