Every year, collectors and enthusiasts wonder what Products Rolex will launch, and the extra months of speculation have only magnified the process this year. New are always exciting, but it seems to be forgotten that the brand also discontinues a few models each year - and the most important tend to be those that are removed from the catalogue.

Michał Brański: pod marką o2 będziemy rozwijać tylko stronę główną i pocztę (WIDEO)

Grupa o2 nie zwalnia tempa. W planach jest już sieć reklamy wideo oraz podmiot, który będzie zajmował się reklamowym wykorzystywaniem transmisji na żywo. Czy Grupa jest na sprzedaż? Więcej w materiale wideo.

W ubiegłym roku Grupa o2 wystartowała z ok. 20 nowymi serwisami. Był to rekord, gdyż serwisów powstało więcej niż w jakimkolwiek innym okresie w 10-letniej historii Grupy.

Co przyniesie ten rok? Kilka nowych projektów, które ujrzało już światło dzienne wyraźnie nawiązuje do stylistyki Facebooka. Jednak najważniejsze trzy gałęzie dla Grupy to e-commerce (np. Radar.pl), tematyka biznesu oraz serwisy Q&A (questions and answers). - "Mam wrażenie, że czasami będą się te gałęzie przenikały, czyli narzędzia z jednej będą wchodziły w skład drugiej" - mówi Michał Brański, członek zarządu w Grupie o2.

Na początku tygodnia ruszył z kolei Demokrata.pl, gdzie można wziąć udział w wirtualnych wyborach (wśród kandydatów jest Kuba Wojewódzki i Tomasz Lis) oraz podyskutować o polityce.

Co z portalem? - "Stronę główną o2 traktujemy jako ledwie mapę internetu, za pomocą której rozsyłamy internautów. I za tym stoi również poczta, chociaż staramy się pocztę wysunąć z drugiego planu i wystawić w percepcji użytkowników jako oddzielny produkt. Ten proces nie rozpoczął się w tym roku, nie rozpoczął się w zeszłym - trwa od 2005 lub 2006 roku. Właściwie dwie rzeczy, które będziemy rozwijać jedynie pod marką o2 to: strona główna i poczta" - mówi Michał Brański.

W przyszłości Grupa uruchomi LiveRoom, który będzie zajmował się reklamowym wykorzystywaniem transmisji na żywo. A za chwile powstanie tez sieć reklamy wideo. Szykuje się konkurencja dla należącej do ARBO sieci V2media.

Wywiad powstał podczas konferencji Internet 2k10.