Every year, collectors and enthusiasts wonder what Products Rolex will launch, and the extra months of speculation have only magnified the process this year. New are always exciting, but it seems to be forgotten that the brand also discontinues a few models each year - and the most important tend to be those that are removed from the catalogue.

Michał Brański, o2.pl: Zacięta rywalizacja w e-branży

Rok 2006 minął pod znakiem walki o zasoby ludzkie oraz o zasoby w postaci najcenniejszych partnerów medialnych. To był rok panicznych reakcji - komentuje Michał Brański, członek zarządu o2.pl.

2006 to rok, w którym w ruch poszły łokcie. Już nie "starcza" wzrostu rynku, aby wszyscy rośli na zadowalającym poziomie. Prowadzi to do radykalizacji działań, walki o zasoby ludzkie oraz o zasoby w postaci najcenniejszych partnerów medialnych. Rok panicznych reakcji.

Gwałtowna wymiana wyższej kadry menedżerskiej Interii była jednym z najważniejszych wydarzeń 2006 roku. Dynamiczne wejście w rynek nowego szefa Gazety.pl, która zaczęła działać z nową energią. Sądzę, że swoje piętno odcisnęło również o2.pl - poprzez takie projekty jak Wrzuta.pl, Pudelek.pl, LuxLux.pl. Temu pierwszemu udało się chyba odbić rynek wideo z rąk YouTube, zanim byłoby za późno.

Michał Brański, o2.pl: Zacięta rywalizacja w e-branży

Michał Brański, członek zarządu o2.pl

2007

Wejście Pino, świeże wejście Dziennik.pl, rywalizacja o2.pl-Interia zaostrzy tylko sytuację w 2007 roku. Nie potrafię jednoznacznie powiedzieć, czy uwolnienie ADSL-i będzie jakimkolwiek przełomem dla spółek z branży internetowej.

Zobacz też:

Wywiad z założycielami o2.pl

Gwidon Humeniuk, Ad.net: Koniec wzrostu wydatków na portale

Jacek Murawski, WP.pl: Tradycyjni ruszą w internet

Tomasz Józefacki, Gazeta.pl: Internet przyciąga nowych inwestorów

P. Welc, P. Kowalczyk, Onet.pl: Konwergencja mediów jest nieuchronna

Piotr Ejdys, Gemius SA: 50% wzrost budżetów reklamowych w 2007

Arjan Bakker, Allegro.pl: Biznes internetowy w rękach użytkowników