Merlin.pl: są problemy z realizacją zamówień

Największy sklep internetowy w Polsce - Merlin.pl - nie wyrabia się z zamówieniami. Pomimo deklaracji, że zakupy zrobione w sklepie będą wysłane w przeciągu 1 dnia, zdarzają się przypadki kilkudniowych "poślizgów". Nie wszystkie prezenty dotrą zatem na czas.

Chip.pl podaje, że Merlin.pl ma kłopoty z realizacją przedświątecznych zamówień. Sklep zamiast wysłać towary w przeciągu 1 dnia, jak deklaruje na stronie, miewa nawet 8-dniowe "poślizgi". Jeden z użytkowników dopiero po ponad tygodniu otrzymał od Merlina informację, że jego realizacja nie zostanie zrealizowana ze względy na niedostępność zamówionych towarów.

Jak wskazuje Gemius S.A., w tym roku co dziesiąty internauta skorzysta z e-sklepu, by zrobić świąteczne zakupy. Kuszącym aspektem internetowych zakupów jest z pewnością cena oferowanych towarów. Są one często o 10-15% tańsze niż w tradycyjnych sklepach. Problemem pozostaje jednak to, że od momentu zakupienia do momentu otrzymania towaru mija zwykle kilka dni. I jeżeli Merlin.pl w tym roku zawiedzie wielu internautów, może się spodziewać, że za rok rozczarowani użytkownicy nie skorzystają z jego oferty przedświątecznej.