Megapanel, październik 2009 r. - serwisy tematyczne

STYL ŻYCIA

Źródłem plotek i informacji o stylu życia są dla polskich internautów przede wszystkim serwisy Grupy Onet, o2 oraz Wirtualnej Polski. Pierwsza dziesiątka bez zmian w porównaniu do wyników wrześniowych, acz warto odnotować nieznaczne wzrosty popularności serwisów Onetu i Gazety. W top 20 pojawia się Grupa g7media (na 13. miejscu) pod którą kryją się: adresowany do kobiet papilot.pl oraz do mężczyzn - hanter.pl.

E-COMMERCE

Niebywały skok z 16. pozycji na miejsce 4. zalicza Wirtualna Polska wraz ze swym najmłodszym e-commercowym dzieckiem porównywarką - Tanio.pl. Ciekawe czy w następnych miesiącach uda się utrzymać użytkowników i innych zatanistów skuszonych zakrojoną na szeroką skalę crossmediową kampanią reklamową? W październikowym zestawieniu pojawia się również sklep ze sprzętem Komputronik.pl, który odwiedziło 825 tys. internautów.

EDUKACJA

Awans Grupy Onet na drugie miejsce (3,1 mln real users), spadek Gazety z 7. na 9. lokatę.

HOSTING