Every year, collectors and enthusiasts wonder what Products Rolex will launch, and the extra months of speculation have only magnified the process this year. New are always exciting, but it seems to be forgotten that the brand also discontinues a few models each year - and the most important tend to be those that are removed from the catalogue.

Mediarun: sieć serwisów o luksusie

Zegarek.PL to pierwszy z serwisów tematycznych dotyczących dóbr luksusowych, jaki uruchomił Mediarun. W planach są kolejne serwisy z kategorii lifestyle: Trunki.pl, Cygaro.pl, Pioro.pl.

Intencją twórców Zegarek.pl było stworzenie bazy wiedzy i przewodnika po świecie prestiżowych zegarków, ale serwis ma być także pomocny w wyborze właściwego modelu. Do tego celu służyć ma baza markowych zegarków, będąca najbardziej rozbudowanym działem serwisu. Poruszanie się po bazie ułatwia m.in. porównywarka zegarków. Serwis ma być też miejscem wymiany poglądów o zegarkach.

Zegarek.pl to pierwszy z serii serwisów skierowanych do miłośników dóbr luksusowych. - "Prace nad nim prowadziliśmy przez ostatnie kilka miesięcy i mam nadzieję, że efekty zadowolą wszystkich jego użytkowników. Jeszcze w tym roku planujemy uruchomić kolejne dwa serwisy- Trunki.pl oraz Cygaro.pl, a w następnym roku Pioro.pl. Budowa tego i kolejnych serwisów pozwoli nam zwiększyć portfolio wydawanych serwisów, jak również zdywersyfikować i rozszerzyć ich tematykę" - powiedział Paweł Netczuk, prezes Mediarun Sp. z o.o.

Zasięg Mediarun.pl wynosi obecnie ok. 1,5 proc. (wg czerwcowych wyników Megapanel PBI/Gemius). Bardzo zbliżony wynik serwis zanotował również w analogicznym okresie zeszłego roku.

Mediarun: sieć serwisów o luksusie

Launch serwisu ZEGAREK.PL wsparty będzie kampanią reklamową w Internecie. Kreację wykonała Agencja AD King, natomiast za zakup mediów odpowiedzialny jest ABRO Media.