Every year, collectors and enthusiasts wonder what Products Rolex will launch, and the extra months of speculation have only magnified the process this year. New are always exciting, but it seems to be forgotten that the brand also discontinues a few models each year - and the most important tend to be those that are removed from the catalogue.

Mediarun ma Medialink

Spółka Mediarun przejęła serwis Medialink.pl, jeden z najstarszych wortali informacyjnych poświęconych rynkowi medialnemu w Polsce. Nie podano kwoty transakcji.

Rok 2007 będzie dla nas przełomowy - mówi Paweł Netczuk, właściciel serwisu Mediarun.pl. Dla wydawcy wortalu Mediarun.pl przejęcie jest kolejnym krokiem w realizacji celów związanych z rozwojem i ugruntowaniem pozycji na rynku niezależnych serwisów biznesowych, podaje spółka w komunikacie.

Po sfinalizowaniu transakcji Mediarun Sp. z. o. o. planuje rozpocząć prace nad nową odsłoną serwisu Medialink.pl. Zmieni się logotyp, a serwis zostanie poszerzony o nowe treści i usługi.

W wyniku przejęcia nastąpiły również zmiany kadrowe. Redaktorem naczelnym nadal będzie Maciej Kozielski. Piotr Witkowski, dotychczas właściciel serwisu Medialink pozostanie w redakcji na stanowisku współpracownika. Nad rozwojem obu serwisów będzie pracowało łącznie sześciu dziennikarzy. Osobą odpowiedzialną za reklamę będzie Michał Gaca, marketing manager Mediarun Sp. z o.o.

Serwis Medialink.pl zmienia także sieć reklamową. Rezygnuje z usług IDMNet i rozpoczyna współpracę z domem sprzedaży mediów biznesowych BizOn media.

Dzisiaj następuje oficjalne przeniesienie redakcji Medialink z Katowic do Warszawy oraz zmiana danych kontaktowych.

Według danych Megapanel PBI/Gemius serwis Mediarun.pl miał w październiku 2006 r. 238 tys. użytkowników (real users) i zasięg 1,87%, z kolei Medialink.pl odwiedziło 61 tys. użytkowników (real users) a serwis miał zasięg 0,48%. Wspólnie obie witryny miały w październiku 2,28% zasięgu.