Mediafun promuje samochody Lexus
-
- Artur Małek,
- 25.11.2010, godz. 14:05
Cykl wywiadów Maćka Budzicha - Mediacar - realizowany będzie w autach najnowszych modeli samochodów marki Lexus.
Polscy blogerzy coraz częściej zwracają uwagę dużych marek. Co się z tym wiąże, dużych pieniędzy.
Niedawno zakończyła się współpraca Kominka z marką Burger King, a już mamy kolejną współpracę tego typu.
Mediacar, czyli pomysł na realizację wywiadów z przedstawicielami polskich startupów oraz branży marketingowo-interaktywnej w samochodzie znalazł sponsora i to nie byle jakiego. Autor Mediafun nawiązał współpracę z Lexusem, jedną z najbardziej prestiżowych marek motoryzacyjnych na świecie.
Maciej Budzich prowadzi swojego bloga od 2006 roku. Od tamtego czasu stał się jednym z najbardziej znanych i opinotwórczych blogerów w Polsce. Na łamach Mediafun pisze o mediach, reklamie, Internecie oraz wszelkich zmianach zachodzących w polskiej blogosferze.
Zainteresowanie tematyką innowacji i częste komentowanie nowinek technologicznych przez Macieja Budzicha, sprawiły, że Lexus uznał go, za doskonałego rzecznika marki w internecie.
- Dlaczego wnętrze auta to doskonałe miejsce na rozmowę? - mówi Maciek Budzich - Wygodne fotele, niepowtarzalne wzornictwo i idealna cisza oraz najnowsza technologia, którą oferują samochody marki Lexus, czy można sobie wyobrazić lepsze do tego miejsce?
- Jesteśmy bardzo ciekawi przebiegu projektu oraz dialogu, który, mamy nadzieję, w ten sposób uda się nam nawiązać z internautami - mówi Mariusz Grzesiak, Kierownik Sekcji Lexus Polska - Mediacar jest niezwykle innowacyjnym przedsięwzięciem, a innowacyjność to jedna z naczelnych wartości naszej marki - dodaje Mariusz Grzesiak.