Every year, collectors and enthusiasts wonder what Products Rolex will launch, and the extra months of speculation have only magnified the process this year. New are always exciting, but it seems to be forgotten that the brand also discontinues a few models each year - and the most important tend to be those that are removed from the catalogue.

McDonald's - piosenki w zestawie

Sieć restauracji McDonald's chce dać swoim klientom możliwość pobrania miliarda piosenek z zasobów serwisu muzycznego iTunes Music Store Apple'a - poinformował magazyn The New York Post. McDonald's dementuje te doniesienia.

Nie wiadomo na razie, w jaki sposób McDonald's zamierza dystrybuować piosenki. Niewykluczone, że sieć restauracji skorzysta z metody, którą wkrótce zamierza zastosować koncern PepsiCo (zawarł on z iTunes Music Store podobne porozumienie). Producent napojów zamierza umieszczać na butelkach specjalny kod, który umożliwi nieodpłatne pobranie jednej piosenki z serwisu. Oba przedsięwzięcia na pewno różnić się będą skalą - PepsiCo zamierza rozdać 100 mln piosenek, zaś McDonald's - 10 razy tyle.

Z informacji podanych przez The New York Post wynika, że zarówno McDonald's, jak i PepsiCo zapłacą za owe utwory normalną stawkę (pobranie jednego utworu kosztuje w iTunes 99 centów).

Przedstawiciele McDonald's częściowo potwierdzili te doniesienia - z oświadczenia firmy wynika, że zaoferowanie klientom darmowych piosenek będzie częścią trwającej właśnie kampanii reklamowej "I'm lovin' it".

Aktualizacja

McDonald's wydał specjalne oświadczenie, w którym zdementował doniesienie The New York Post. Przedstawiciele firmy poinformowali, że nie planują na razie współpracy z Apple, zaś wszystkie informacje przedstawione w publikacju NY Post to "czyste spekulacje".