Every year, collectors and enthusiasts wonder what Products Rolex will launch, and the extra months of speculation have only magnified the process this year. New are always exciting, but it seems to be forgotten that the brand also discontinues a few models each year - and the most important tend to be those that are removed from the catalogue.

Matrix przyciąga internautów

W ciągu tygodnia od momentu premiery filmu "Matrix: Reaktywacja" liczba internautów odwiedzających jego oficjalny serwis internetowy wzrosła o 143% - poinformowała firma Nielsen//NetRatings.

W "tygodniu otwarcia" serwishttp://Whatisthematrix.warnerbros.com) odwiedziło w sumie ponad 483 tys. internautow - tydzień wcześniej było było ich "tylko" 199 tysięcy.

"Serwis trylogii Matriksa jest dobrym przykładem, jak można w pełni wykorzystać Internet do komunikowania się z fanami filmu", mówi Greg Bloom, analityk Nielsen//NetRatings. "Jak długo studio będzie uaktualniać stronę o nowe, ciekawe materiały, tak długo serwis będzie świetnym narzędziem marketingowym, przyciągającym rzesze internautów." - dodaje G. Bloom.