Every year, collectors and enthusiasts wonder what Products Rolex will launch, and the extra months of speculation have only magnified the process this year. New are always exciting, but it seems to be forgotten that the brand also discontinues a few models each year - and the most important tend to be those that are removed from the catalogue.

Marketerzy wykorzystują społeczności

W tym roku 48% amerykańskich marketerów zajmujących się wizerunkiem marki wykorzysta w strategii serwisy społecznościowe, wynika z raportu firmy badawczej JupiterResearch. W zeszłym roku 38% marketerów posługiwało się tym kanałem komunikacji.

30% użytkowników serwisów społecznościowych ufa innym użytkownikom serwisu przy podejmowaniu decyzji zakupowej, a tylko 10% wierzy reklamie, tłumaczy Emily Riley z JupiterResearch.

Jak podaje firma badawcza marketerzy szukają różnych sposobów by zaistnieć w serwisie społecznościowym - najłatwiejsze co mogą zrobić to założyć profil w serwisach takich jak MySpace.

Myślę, że wielu marketerów, nawet tych którzy się boją, woli zaistnieć w serwisie społecznościowym, nawet mimo negatywnej reakcji zwrotnej od użytkowników, uważa Riley, cytowana przez serwis ClickZ.

Źródło: ClickZ (ang.)