Every year, collectors and enthusiasts wonder what Products Rolex will launch, and the extra months of speculation have only magnified the process this year. New are always exciting, but it seems to be forgotten that the brand also discontinues a few models each year - and the most important tend to be those that are removed from the catalogue.

MSN goni Google

Internauci przekonują się do wyszukiwarki MSN. Według badań Nielsen/NetRatings korzysta z niej już 14,2% internautów wyszukujących informacje w sieci. Udział giganta Google spada.

Zmiany nie są duże. W styczniu z MSN korzystało 12,8% wyszukujących internautów, w lutym 14,2%. Z Googli zaś 47,1% w styczniu, a miesiąc później 45,9%. Udział wyszukiwarki Yahoo praktycznie się nie zmienia.

Wyszukiwarka MSN search została oficjalnie zaprezentowana w lutym tego roku, czemu towarzyszyła kampania reklamowa szacowana na 150 mln USD. Reklamowe spoty były emitowane w czasie oskarowej gali oraz wręczania nagród Grammy. Również w samym internecie pojawiały się reklamy MSN search.

Jak podaje Adweek.com, dane z badania Nielsen/NetRatings kłócą się z wynikami przedstawionymi przez ComScore Media Metrix. Firma ta podaje, że udział wyszukiwarki MSN pozostaje na niezmiennym poziomie 16%.

Więcej o wyszukiwarce MSN.

Co nowego w MSN search?