Every year, collectors and enthusiasts wonder what Products Rolex will launch, and the extra months of speculation have only magnified the process this year. New are always exciting, but it seems to be forgotten that the brand also discontinues a few models each year - and the most important tend to be those that are removed from the catalogue.

MRM przygotowała konkurs dla MasterCard

Agencja Interaktywna MRM Worldwide po raz kolejny przygotowała internetowy konkurs "Mistrz Obsługi Klienta", który jest organizowany przez MasterCard dla przedstawicieli środowiska finansowego. Konkurs rusza 5 listopada.

MRM Worldwide jest odpowiedzialna za przygotowanie i obsługę technologiczną konkursu oraz za kampanię reklamową promująca przedsięwzięcie.

Tegoroczna, szósta edycja konkursu będzie w formie quizu, w którym znajdą się pytania dotyczące umiejętności w zakresie obsługi klienta, a także wiedzy ogólnoekonomicznej oraz znajomości kart MasterCard. Konkurs składa się z 3 etapów online na stronie bankowiec.pl, a zakończony będzie galą finałową, podczas której wyłoniony zostanie zwycięski zespół. Konkursowe zespoły muszą być złożone z 2-4 osób i pracować w banku, centrum rozliczeniowo-transakcyjnym lub firmie doradztwa finansowego.

Kampania reklamowa jest prowadzona na portalach branżowych, takich jak bankier.pl, goldenline.pl, waluty.com, GB.pl, prnews.pl, Money.pl, abc.com.pl, banki.pl.

http://bankowiec.pl/