MRM: męska przyjaźń w luksusie
- Bożena Jaskowska,
- 02.10.2008, godz. 07:00
Agencja MRM Worldwide w ramach kampanii wizerunkowej marki Luksusowa stworzyła adresowany do mężczyzn serwis www.nicdodac.pl.
Nowy wizerunek marki Luksusowa kojarzyć ma się z luksusem, a także zaufaniem, lojalnością i prawdziwą przyjaźnią. Celem kampanii jest też nadanie luksusowi nowego atrybutu - spotkania z kumplami w komfortowej atmosferze z promowaną marką.
Nowy serwis stworzony przez agencję MRM Worldwide przenosi użytkowników do wirtualnego lokalu, w którym można poznać tajniki prawdziwej męskiej przyjaźni (której nie obcy jest oczywiście luksusowy alkohol).
Użytkownicy nicdodac.pl mogą także wziąć udział w typowo barowych grach (puszczanie shota po barze; gra w 3 kubki oraz polewanie do kieliszka), a także w konkursie na najbardziej niesamowitą historię, która scementowała męską przyjaźń. Do wygrania - męskie nagrody: rejs dokoła Wysp Kanaryjskich, zestawy GPS oraz scyzoryki.
Serwis jest uzupełnieniem strategii komunikacji BTL autorstwa agencji Momentum.