Every year, collectors and enthusiasts wonder what Products Rolex will launch, and the extra months of speculation have only magnified the process this year. New are always exciting, but it seems to be forgotten that the brand also discontinues a few models each year - and the most important tend to be those that are removed from the catalogue.

Lutowe wyniki Megapanelu - najpopularniejsze witryny w Polsce

Prezentujemy najnowsze wyniki badania Megapanel PBI/Gemius za luty 2007. Lutowe rankingi nie przynoszą większych niespodzianek. Ze względu na to, że luty jest krótszym miesiącem niż styczeń, większość witryn, w tym wszystkie witryny z TOP 5 według zasięgu, odnotowało spadki. Najwięcej - 4,5% zasięgu - straciło Google, jednak witryna wyszukiwarki jest nadal najpopularniejsza w Polsce, z 10,2 mln użytkowników (real users).

Jedną z nowości lutego, jest pojawienie się na 10 miejscu rankingu pod względem łącznego czasu serwisu travian3.pl. Travian to gra strategiczna online. Witryna jest obrandowana logo Interia.pl. Jak poinformowała nas Agnieszka Szybowska z działu PR Interia.pl, portal ma wyłączność na markę w Polsce, którą uzyskał bezpośrednio od firmy Travian Games GmbH. Grę można będzie znaleźć tylko w portalu Interia.pl. Travian3.pl miał w lutym 273 tys. użytkowników (real users) przy 437 mln odsłon i średnim czasie na użytkownika wynoszącym prawie 10 godzin.

Bez zmian w pierwszej siódemce witryn, na ósmą pozycję weszła Gazeta.pl wyprzedzając witryny Microsoft.

Lutowe wyniki Megapanelu - najpopularniejsze witryny w Polsce

Od tego miesiąca prezentujemy wzrosty i spadki popularności jakie zaszły w pierwszej piątce witryn w stosunku do poprzedniego miesiąca.

Lutowe wyniki Megapanelu - najpopularniejsze witryny w Polsce
Lutowe wyniki Megapanelu - najpopularniejsze witryny w Polsce
Lutowe wyniki Megapanelu - najpopularniejsze witryny w Polsce
Lutowe wyniki Megapanelu - najpopularniejsze witryny w Polsce
Lutowe wyniki Megapanelu - najpopularniejsze witryny w Polsce

W rankingu według odsłon układ sił się nie zmienia. A odsłony mają coraz mniejsze znaczenie w wyznaczaniu popularności serwisów internetowych. Jak zapowiedział na konferencji Internet Standard i Gazeta.pl "Internet 2k7" Marcin Pery z Gemiusa, powinno odchodzić się od korzystania ze wskaźnika odsłon. Natomiast coraz większe znaczenie ma czas spędzony na witrynie.

Lutowe wyniki Megapanelu - najpopularniejsze witryny w Polsce

W rankingu według miesięcznego czasu kolejny drugi miesiąc z rzędu pierwsze miejsce dla Onet.pl, które wyprzedza Google.

Lutowe wyniki Megapanelu - najpopularniejsze witryny w Polsce

W rankingu komunikatorów niezagrożona pierwsza pozycja Gadu-Gadu.

Lutowe wyniki Megapanelu - najpopularniejsze witryny w Polsce