Every year, collectors and enthusiasts wonder what Products Rolex will launch, and the extra months of speculation have only magnified the process this year. New are always exciting, but it seems to be forgotten that the brand also discontinues a few models each year - and the most important tend to be those that are removed from the catalogue.

Lastminute przejmuje Degriftour

Internetowa firma Lastminute.com, po przejęciu swojego francuskiego rywala Degriftour, ogłosiła, że zacznie przynosić dochody o rok wcześniej niż do tej pory przewidywano.

Brent Hoberman, dyrektor wykonawczy Lastminute, powiedział, że w ciągu tygodnia zgłosiło się do niego około pięciu firm, które chciały, aby angielskie biuro podróży w nie zainwestowało. Jednak tylko Degriftour spełnił oczekiwania, ponieważ ma bardzo dobrą grupę zarządzającą i interesujący profil biznesowy. Francuskie biuro istnieje na na rynku od 1991 roku. To prywatna firma, której 78 procent udziałów należy do założyciela Francis’a Reverse i jego rodziny. Podobnie jak Lastminute firma oferuje pakiety wakacyjne, bilety lotnicze, zakwaterowanie, a także rezerwacje biletów do teatrów i miejsc w restauracjach. Do 31 marca tego roku Degriftour zarobiło brutto 9, 1 miliona funtów w transakcjach o łącznej wartości 50,3 miliona funtów. Do 30 czerwca 2000 roku 60 proc. dokonywanych przez Degriftour transakcji odbywała się przez Internet.

Lastminute zapłaci za rywala 27,1 miliona funtów w gotówce i 19,7 miliona funtów w nowych akcjach, które w piątek, już po przejęciu kosztowały 162 pensy jedna.