Every year, collectors and enthusiasts wonder what Products Rolex will launch, and the extra months of speculation have only magnified the process this year. New are always exciting, but it seems to be forgotten that the brand also discontinues a few models each year - and the most important tend to be those that are removed from the catalogue.

Kwestionariusz: Bartosz W. Wieczorek, prezes zarządu sieci reklamowej Ad-Vice

Kwestionariusz wypełnił dla Internet Standard Bartosz W. Wieczorek, prezes zarządu sieci reklamowej Ad-Vice.

Nie mógłbym się obejść bez... moich najbliższych i przyjaciół - ich rada i wsparcie są dla mnie bardzo cenne. A codziennie nawet małe rzeczy cieszą.

Gdy stoję w korku... mam czas na przyglądanie się ludziom na ulicach, wtedy do głowy przychodzą najlepsze pomysły. :-) To również jedna z nielicznych chwil, kiedy mogę spokojnie wykonać zaległe rozmowy. :-)

Serwisy internetowe, które odwiedzam codziennie to... wybrane treści wyselekcjonowane z wybranych kanałów RSS - głownie informacje, blogi, grupy dyskusyjne. Stawiam na serwisy niezależne.

Web 2.0 to moim zdaniem... naturalny rozwój internetu, dający możliwość wypłynięcia na głębokie wody nie tylko dużym wydawcom. Ostatnie startupy pokazują, iż wystarczy dobry pomysł i kilku zdolnych programistów, aby przyciągnąć miliony internautów. Osobiście bardzo też dopinguję projektom niszowym, wiele z nich wyrasta na duże gwiazdy.

Praca to dla mnie...pasja i konieczność. Dobry zespół i możliwość realizowania najlepszych pomysłów motywuje odpowiednio. :-)

Czas wolny spędzam... z najbliższymi, trudno mnie zatrzymać w jednym miejscu. Czasami wciąga mnie aktywne lenistwo.

Podoba mi się... pasja, z jaką wielu młodych ludzi buduje swoją przyszłość. Oby ich było jeszcze więcej.

Nie lubię, kiedy... mój rozmówca jest ze mną nieszczery.

W pracy jestem... wytrwały. Stawiam na konsekwencję i wzajemne porozumienie.

Gdybym miał zmienić pracę, to... nie gdybam. Jest jeszcze wiele ciekawych rzeczy do zrobienia. Staram się zarażać moją pasją jak największe rzesze ludzi myślących.

Kwestionariusz: Bartosz W. Wieczorek, prezes zarządu sieci reklamowej Ad-Vice
Pracuję tam, gdzie pracuję, bo... chcemy wszyscy tworzyć nowe standardy. Może jestem idealistą, ale wierzę, iż szanując aspiracje każdej strony rynku jesteśmy w stanie wyjść z szablonów i zacząć myśleć niestandardowo. Internet to miliony różnych twarzy i pomysłów.

W domu... lubię zapraszać znajomych. W większym gronie raźniej.

Na wakacje... wymarzone wakacje planuję już od kilku lat. Podróże kształcą ;)

W Polsce zmieniłbym... jeżeli każdy będzie dbał o własny rozwój, szanując miejsce innych, będzie dobrze. Najlepsze inicjatywy rodzą się, gdy jesteśmy odpowiednio zmotywowani.

Zobacz inne kwestionariusze