Krzysztof Golonka, CR Media: stawiam na Web 2.0
-
- Anna Meller,
- 05.01.2007, godz. 11:24
W ubiegłym roku rynek internetowy rozwijał się dynamicznie, lawinowo wzrastały spółki działające w sieci. Po raz pierwszy wartość rynku e-reklamy nie była wyższa od prognozowanej. Najważniejszym zjawiskiem było bez wątpienia Web 2.0 - mówi Krzysztof Golonka, dyrektor zarządzający CR Media Consulting.
2006 to był kolejny wspaniały rok, choć wydaje, że po raz pierwszy wzrost wartości rynku reklamowego nie był wyższy od prognozowanego. To, co powinno najbardziej cieszyć, to lawinowy wzrost dotcom-ów, które zarabiają realne pieniądze i krystalizacja liderów w poszczególnych kategoriach. Cieszy to, iż przychody z reklamy przestają stanowić o być albo nie być dla coraz większej liczby podmiotów internetowych.

Krzysztof Golonka
Nie wiem, jak się rynek zmieni w roku 2007, ale przyszłość, moim zdaniem, to Web 2.0, 3.0, 4.0 :) oraz integracja rynku medialnego i telekomunikacyjnego. Jak wzrośnie rynek reklamy online?
Dynamicznie :) ale nie wiem o ile...
Zobacz też:
Gwidon Humeniuk, Ad.net: Koniec wzrostu wydatków na portale
Jacek Murawski, WP.pl: Tradycyjni ruszą w internet
Tomasz Józefacki, Gazeta.pl: Internet przyciąga nowych inwestorów
P. Welc, P. Kowalczyk, Onet.pl: Konwergencja mediów jest nieuchronna
Michał Brański, o2.pl: Zacięta walka w e-branży
Piotr Ejdys, Gemius SA: 50% wzrost budżetów reklamowych w 2007
Arjan Bakker, Allegro.pl: Biznes internetowy w rękach użytkowników