Konferencja adstandard już za 7 dni

Jak planować, przygotowywać, realizować i analizować skuteczne kampanie reklamowe? Jak umiejętnie wykorzystać narzędzia, które daje Internet: multimedialność, hipertekstowość, interaktywność? Jaka jest przyszłość reklamy interaktywnej? Na te pytania będzie można uzyskać odpowiedź już 31 maja na konferencji adStandard organizowanej przez Internet Standard i Gazeta.pl. Eksperci branży omówią najważniejsze tematy związane z e-marketingiem - na konferencji odbędzie się 18 prezentacji, przedstawiamy subiektywny wybór sześciu najciekawszych.

"10 milionów banerów - a nie da się inaczej?- czyli jak stworzyć dobrą kampanię internetową" - tak zatytułowana jest prezentacja Jacka Karolaka, innovation managera z domu mediowego Starcom Media Vest. Jacek Karolak będzie mówił o tym w jaki sposób planować kampanie internetowe i jaką rolę w media-miksie pełni internet.

Marcin Pery, wicperezes Gemius S.A. będzie mówił o badaniu wydatków reklamowych w internecie. Dlaczego w Polsce nie można wdrożyć standardu badań wydatków reklamowych akceptowanego przez wszystkie podmioty rynku? W jaki sposób bada się ile wydano na reklamę internetową w różnych krajach? Na te pytania odpowie Marcin Pery w swojej prezentacji.

O tym jak wyglądała reklama internetowa kiedyś, jak jest obecnie, a jak może wyglądać w przyszłości będzie opowiadała Artur Gortych, prezes zarządu agencji interaktywnej Artegence.

Czy marketing wirusowy jest naprawdę skuteczny? Jak przeprowadzić kampanię wirusową, która nie obróci się przeciwko nam? Na te pytania odpowiedzą Małgorzata Olszewska, group account director oraz Marcin Dworucha, account director z agencji interaktywnej MRM Worldwide.

Web 2.0 a klasyczny marketing online - kto wyjdzie zwycięsko z tego pojedynku? O tym opowie Daniel Czapiewski, strategic planner agencji interaktywnej Byss, który przedstawi case-study serwisu carlsberg.pl.

O nowych modelach sprzedaży reklamowej w sieci, takich jak OnetGRP, czyli reklamy wideo sprzedawane w modelu telewizyjnym będzie mówił Rafał Kudriawcew, kierownik zespołu sprzedaży agencyjnej w biurze reklamy Grupy Onet.pl.

Pełny program konferencji dostępny jest tu: http://www.internetstandard.pl/konferencje/adstandard2007/agenda.html