Konferencja IMM za dwa tygodnie

82% internautów spotkało się z opiniami innych użytkowników na temat produktów aukcjach, w sklepach internetowych czy porównywarkach cen. Ponad połowa z nich uznała, że są one pomocne w podjęciu decyzji o zakupie, wynika z badań firmy Gemius przeprowadzonych specjalnie na potrzeby konferencji Interactive Marketing Meeting.

Pełne wyniki badania dotyczącego aktywnych konsumentów zostaną zaprezentowane na konferencji IMM, która odbędzie się 17 i 18 stycznia w Spale.

Prelegencji występujący na konferencji, wśród których znaleźli się m.in. Christophe Cauvy - regional digital director McCann Worldgroup, James Warre - head of interactive social and emerging media Weber Shandwick czy Jacek Hensler - dyrektor marketingu Play, będą mówić o tym kim jest aktywny konsument działający na rynku mediów interaktywnych, czyli tzw. prosument.

Uczestnicy konferencji będą mogli wziąć udział w fakultatywnych, interaktywnych warsztatach dotyczących planowaniu kampanii reklamowych w internecie oraz dotyczących zarządzania projektami e-marketingowymi.

Program merytoryczny 2nd IMM został opracowany przez Grupę Interaktywną działającą w ramach Stowarzyszenia Marketingu Bezpośredniego. Współorganizatorem konferencji jest Internet Standard.

Więcej informacji na stronie: http://www.interactivemarketingmeeting.pl/