Konferencja Computerworld MŚP Roadshow 2012
-
- Konrad Budek,
- 26.05.2012, godz. 08:19
Organizowana w najbliższą środę przez Computerworld konferencja skierowana jest do małych i średnich przedsiębiorstw. W programie będą prelekcje na temat technologii w małej firmie, bezpieczeństwa oraz kanałów sprzedaży przez Internet. Dla przedsiębiorców udział jest bezpłatny.
Aby powiększyć zyski i zminimalizować ryzyko strat w przyszłości każdy przedsiębiorca szuka nowych kanałów sprzedaży. Jedna z prelekcji wskaże Internet jako medium mogące zapewnić stabilny wzrost. Michał Wiśniewski i Wojciech Żbikowski z firmy badawczej Gemius poprowadzą prelekcję na temat nowych rynków zbytu, jakie otwiera Internet przed handlowcami. Omówią platformy sprzedaży, zachowania Polaków w Internecie i sposoby jak do nich dotrzeć ze swoim produktem.
Konferencję zamknie panel dyskusyjny "Jak skutecznie sprzedawać w sieci". Takie zagadnienia jak technologie mobilne w e-handlu, korzystanie z zakupów grupowych oraz docieranie do nowych grup konsumentów omówią Kinga Czernik z Kids Town, Andrzej Hamankiewicz z imerge, Tomasz Podsiadły z Megastore, Anna Rak z Trusted Shops oraz Rafał Sobiczewski z Gemiusa.
Dla uczestników z sektora MSP udział w konferencji jest bezpłatny. Pracownicy firm telekomunikacyjnych, informatycznych i doradczych mogą uczestniczyć za opłatą uzależnioną od liczby zgłoszonych uczestników.
Najbliższa konferencja będzie w środę 30 maja w Warszawie. Kolejne odbędą się 12 września w Katowicach i 18 w poznaniu.
Szczegóły, program i lokalizacja konferencji są dostępne na jej stronie internetowej.