Komórkowe emocje sportowe

Firma THQ Wireless podpisała z kanałem Eurosport umowę dotyczącą współpracy przy tworzeniu gier sportowych przeznaczonych na telefony komórkowe.

Umowa została zawarta na dwa lata i zapewnia firmie THQ wyłączność na rynku europejskim, na firmowanie produktów logiem kanału Eurosport. Pierwsze gry będą dostępne jeszcze w tym miesiącu, a te znajdujące się w planach wydawniczych będą reprezentować m.in. następujące dyscypliny: piłkę nożną, tenis, sporty motorowe, rugby, narciarstwo, lekką atletykę i wiele innych.

Annette Halabi dyrektor Strategii Komunikacyjnych i Stosunków Międzynarodowych kanału Eurosport tak skomentowała to wydarzenie:" Długoterminowa strategia naszego kanału, przewiduje rozwijanie oferty interaktywnych usług dla naszych klientów, przy użyciu unikalnych technologii i umiejętności, tak aby zwiększyć wartość rozrywkową produktów noszących nasze logo. Nasze usługi informacyjne i quizy dostępne poprzez telefony komórkowe cieszą się ogromna popularnością i dla tego też podpisanie umowy licencyjnej z THQ Wireless doskonale pasuje do naszej strategii - łącząc naszą "ekspercką" znajomość tematu z umiejętnościami programistów THQ"

Na początku gry z logo Eurosport będą dostępne wyłącznie u wyznaczonych operatorów sieci komórkowych. Plany obu firm zakładają jednak sprzedaż produktów objętych umową również w sklepach na terenie Europy. Gry będą działały w niemal na wszystkich dostępnych w Europie telefonach GSM.