Kominek wesprze Burger Kinga

Blogerem, z którym marka Burger King nawiązała współpracę w ramach projektu komunikacyjnego, jest Kominek - najpopularniejszy polski bloger, autor bloga Kominek.in oraz Kominek.tv.

W ramach współpracy Kominek wyjedzie do USA, skąd przez miesiąc będzie zdawał relacje ze swojej podróży. Będzie także aktywnie komunikował się z fanami marki poprzez media społecznościowe, dając im możliwość wpływania na ostateczny kształt podróży.

Głównymi kanałami komunikacyjnymi będą: fan page Burger King Polska, profil Burger King na You Tube oraz blog Kominek.in.

"Kominek, od wielu lat obecny w polskiej blogosferze, wielokrotnie udowadniał, że nieobce jest mu hasło marki Burger King - Have It Your Way - mówi Daniel Kasper, Brand President marki Burger King w Polsce. - Kominek jest fanem Burger King, choć już nie raz pokazał, że nie jest wobec marki absolutnie bezkrytyczny. Pasuje do charakteru Kinga w 100% i dlatego właśnie jest według nas najlepszą osobą do roli ambasadora naszej marki."

Tego samego nie mogą powiedzieć o Kominku przedstawiciele Dr. Oetker. Choć zdaje się, że sytuacja już uległa normalizacji.

100 tys. za głowę blogera

Budżet projektu wynosi 100 tysięcy złotych. - "Cała kampania ma charakter eksperymentu. Nasz pomysł opiera się na pokazaniu charakteru marki poprzez akcję opartą na działaniach social media, z dużym naciskiem na interaktywność i uczestnictwo w akcji fanów marki. Co ważne, wynikami kampanii będziemy się dzielić, co mamy nadzieję, będzie pomocne także dla innych marek w planowaniu akcji w tak nowym medium, jakim są platformy społecznościowe" - mówi Anna Robotycka z faceADDICTED, agencji realizującej projekt.