Every year, collectors and enthusiasts wonder what Products Rolex will launch, and the extra months of speculation have only magnified the process this year. New are always exciting, but it seems to be forgotten that the brand also discontinues a few models each year - and the most important tend to be those that are removed from the catalogue.

Kolejny muzyczny sklep w Europie

Firma RealNetworks poinformowała o planach uruchomienia europejskiej wersji internetowego serwisu muzycznego Rhapsody. Ma to nastąpić w drugim kwartale 2004 r.

Klienci, korzystający z Rhapsody w USA, mogą odsłuchiwać ok. 385 tys. utworów (za pośrednictwem strumieniowej transmisji dźwięku) i pobierać ok. 275 tys. piosenek. Za możliwość korzystania ze zbioru nagrań trzeba płacić 9,95 miesięcznie i, dodatkowo, 79 centów za każdy pobrany plik audio. Z wypowiedzi przedstawicieli RealNetworks wynika, że podobny cennik zostanie wprowadzony również w Europie.

Wiadomo już, że europejską wersję swojego serwisu muzycznego przygotowują również: koncern Apple (jego iTunes Music Store odniósł w USA ogromny sukces) oraz Roxio (który jest o krok od uruchomienia nowej, płatnej wersji Napstera). Ze zdawkowych na razie informacji o tych projektach wynika, że będą one dostępne w Europie w połowie przyszłego roku (podobnie jak Rhapsody).

Więcej informacji:

http://www.listen.com/