Every year, collectors and enthusiasts wonder what Products Rolex will launch, and the extra months of speculation have only magnified the process this year. New are always exciting, but it seems to be forgotten that the brand also discontinues a few models each year - and the most important tend to be those that are removed from the catalogue.

Kolejny Dzień Darmowej Dostawy 30 listopada

30 listopada odbędzie się po raz drugi zainicjowany w Polsce przez Krzysztofa Bartnika, redaktora naczelnego serwisu eKomercyjnie.pl, Dzień Darmowej Dostawy. Do tegorocznej akcji przyłączyło się już 360 sklepów internetowych, w których tego dnia będziemy mogli złożyć zamówienie bez pokrywania kosztów przesyłki.

W czasie Dnia Darmowej Dostawy 2011 sklepy uczestniczące w akcji oferują wszystkim swoim klientom darmową dostawę zamówień, niezależnie od ich wartości, sposobu płatności i metody dostawy. Głównym celem akcji jest zachęcenie jak największej liczby osób do zrobienia zakupów w sieci. Pomysł Dnia Darmowej Dostawy (DDD) jest inspirowany akcją Free Shipping Day, która od 2008 roku jest organizowana w Stanach Zjednoczonych. W pierwszym DDD, który odbył się 1 grudnia 2010 r. wzięło udział 900 sklepów internetowych. Strona internetowa dziendarmowejdostawy.pl zanotował ponad 220 tys. wejść jednego dnia i ponad 2,5 mln odsłon. Liczba sklepów, które wzięły udział w akcji znacznie przekroczyła oczekiwanie organizatora i przyznaje on, że strona www akcji powstawała za długo, zabrakło regulaminu akcji, a niektórzy klienci wykorzystywali okazję do innych celów niż zamierzone. Dlatego przygotowania do kolejnego Dnia Darmowej Dostawy rozpoczęły się wcześniej. Akcję wspiera agencja PR i kancelaria prawna, a sklepy będą musiałaby przestrzegać regulaminu. Do akcji przyłączyło się już 360 sklepów, a kolejnych 60 czeka na akceptację moderatora.

O tym jakie były relacje właścicieli sklepów z poprzedniego DDD można przeczytać w "Relacji z DDD".