Katarzyna Kwiatkowska szefem sprzedaży w Repka.pl

Katarzyna Kwiatkowska (wcześniej Gruner+Jahr Polska) objęła stanowisko szefa sprzedaży Republiki Kobiet - portalu www.Repka.pl. Odpowiada za całość przychodów reklamowych portalu oraz za budowę działu sprzedaży, który jeszcze do końca b.r. ma zatrudniać 6 osób.

Katarzyna Kwiatkowska wcześniej pracowała na analogicznym stanowisku w Gruner+Jahr Polska, odpowiadając za sprzedaż reklamy w 13 serwisach wydawnictwa w większości skierowanych do kobiet.

Repka.pl stawia na własny dział sprzedaży, jako ważny element strategii.

Według założeń Repka.pl daje markom kobiecym wyjątkowy kontekst reklamowy, jednocześnie oferując marketerom wyróżnienie. Przykładowo Repka.pl oferuje cały serwis do wynajęcia na okres od 1 tygodnia do miesiąca na wyłączność, celem zbudowania silnego, trwałego kontaktu z grupą docelową. Dostępne formy są wówczas nieograniczone.

Aktualizacja: 07 maja 2009 15:38

W jaki sposób tak młody serwis jak Repka.pl, nie mający jeszcze ugruntowanej pozycji na rynku i wśród użytkowników, zamierza sfinansować pracę aż 6 osób?

- "Oczywiście budowa działu sprzedaży jest skorelowana z rozwojem zarówno marki jak i oglądalności serwisu. Posiadamy biznes plan, który zakłada dynamiczny rozwój serwisu. - mówi Michał Lach, prezes zarządu, Republika Kobiet Sp. z o. o. - "Czynniki tego wzrostu są zaszyte w naszej strategii, a ta jak wiadomo jest najpilniej strzeżoną tajemnicą każdego przedsiębiorstwa. Na pewno Repka.pl ma się wyróżniać dobrym kontekstem reklamowym dla marek kobiecych. Jest to pochodna wysokiej jakości materiałów redakcyjnych, jak i społeczności kobiet po 25 roku życia. Obecnie dział sprzedaży to dwie osoby."