Every year, collectors and enthusiasts wonder what Products Rolex will launch, and the extra months of speculation have only magnified the process this year. New are always exciting, but it seems to be forgotten that the brand also discontinues a few models each year - and the most important tend to be those that are removed from the catalogue.

K2: wzrost przychodów o 60% w II półroczu

W pierwszej połowie 2005 roku, K2 uzyskała przychody ze sprzedaży w wysokości 3,85 mln zł. Wynik finansowy EBITDA wyniósł 457 tys. zł, przekraczając o ponad 38% rezultat pierwszego półrocza 2004.

Wysokość przychodów spółki K2 w minionym półroczu wzrosła o 60% w porównaniu z analogicznym okresem ubiegłego roku.

Jak podaje spółka, w pierwszej połowie br. K2 kontynuowała współpracę ze wszystkimi dotychczasowymi kluczowymi klientami, zaś w przypadku niektórych rozszerzyła zakres obsługi, realizując m.in. projekt uruchomienia serwisów mobilnych blogówhttp://www.moBlog.pl .

W maju br. K2 utworzyła interaktywny dom mediowy ACR S.A. specjalizujący się w planowaniu i realizacji kampanii reklamowych w internecie.

K2 Internet SA działa na rynku od 1997 roku jako niezależna agencja marketingu interaktywnego. Zatrudnia ok. 60 osób.