Every year, collectors and enthusiasts wonder what Products Rolex will launch, and the extra months of speculation have only magnified the process this year. New are always exciting, but it seems to be forgotten that the brand also discontinues a few models each year - and the most important tend to be those that are removed from the catalogue.

K2 dla marki Nokia

Trwa wakacyjny konkurs Światovi, zorganizowany przez firmę Nokia. Konkurs przeznaczony jest dla osób, których pasją jest podróżowanie i odkrywanie ciekawych zakątków świata. Stronę konkursową przygotowała agencja K2 Internet.

Strona główna serwisu Światovi to oparta o technologię flash interaktywna mapa świata. Po założeniu profilu w konkursie i zamieszczeniu albumów podróżniczych na Nokia Ovi Share, Światovcy pojawiają się na mapie w postaci pulsujących, niebieskich kropek. Po kliknięciu na jedną z nich trafiamy na profil wybranego Światovca.

Mikrowitryna wspierana jest przez kampanię mailingową w Internecie. Celem kampanii jest zachęcenie pasjonatów podróży do wzięcia udziału w konkursie i zarejestrowania się na Ovi Share, dzięki któremu będąc nawet w najdalszym zakątku na ziemi można bezpośrednio dokumentować swoje wyprawy używając telefonu komórkowego.

K2 dla marki Nokia

Współpraca K2 z Nokia Poland trwa od 2001 roku. W tym czasie K2 zrealizowało dla Nokia wiele projektów internetowych m.in. wielokrotnie nagradzane projekty z serii Modna Nokia, mobilny serwis społecznościowy moblog.pl czy też 3 edycje popularnego konkursu realizowanego w ramach witryny studiogaraz.pl. W ramach współpracy dział K2 motion zrealizował również wiele projektów video.