Every year, collectors and enthusiasts wonder what Products Rolex will launch, and the extra months of speculation have only magnified the process this year. New are always exciting, but it seems to be forgotten that the brand also discontinues a few models each year - and the most important tend to be those that are removed from the catalogue.

K2 dla Play świątecznie

Każdy kto za pośrednictwem serwisu swietawplay.pl podzieli się życzeniami ze swoimi bliskimi, ma szansę zobaczyć je na infoscreenach w warszawskim metrze.

Współpraca K2 Internet z Play trwa już ponad dwa lata. Od momentu oficjalnego launchu operatora na polskim rynku K2 przygotowała dla Play m.in. dwie odsłony portalu konsumenckiego, część korporacyjną, portal biznesowy. W tym roku Play odwołując się do wyjątkowości świątecznych emocji, zachęca do zrobienia komuś niespodzianki.

Za pośrednictwem serwisu Swietawplay.pl w symboliczny sposób zawieszamy na niebie gwiazdę z życzeniem dedykowanymi najbliższym. Każdego dnia 100 spotów z nowymi życzeniami pojawia się w warszawskim metrze. Życzenia można rozsyłać już od 10 grudnia 2008r., a spoty wyświetlane są na stacjach metra od 15 do 24 grudnia, w godzinach 6-24.

Nowością w komunikacji marki Play jest zintegrowanie komunikacji internetowej z offline. Stronę stworzono w oparciu o aplikację do składania życzeń, technologię flash oraz materiał wideo, który zostanie wykorzystany w drugiej części kampanii(22 grudnia). Serwis prezentuje również świąteczną ofertę marki Play.